VVD EN PVDA PRESENTEREN INITIATIEFVOORSTEL: NAAR BESTE BINNENSTAD IN 3 JAAR

Delen van het winkelgebied in de binnenstad hebben het moeilijk, terwijl andere juist bloeien. Slechte zaak, PvdA en VVD vinden dat alle winkelstraten in het centrum moeten meedoen. Met mooie landelijke zaken, maar ook leuke lokale winkeltjes, die toeristen en mensen uit de regio trekken en de sfeer bepalen. Doel van de VVD en PvdA is dat Leeuwarden binnen 3 jaar wordt gekozen tot de Beste Binnenstad. In 2007 behoorden we tot de laatste 7 binnensteden. Wij gaan voor nummer 1! Om dat te bereiken hebben PvdA en VVD het initiatiefvoorstel ‘Versterking Aanbod en Diversiteit, Impuls voor de Economie in de Binnenstad’ gemaakt. Het gaat daarbij om een gestructureerde aanpak met een duidelijk doel. Een aanpak die we gedurende langere tijd willen volhouden, met een aantal concrete maatregelen, producten en deelprojecten. Het voorstel bevat een tienpuntenplan dat leidt tot een aantrekkelijk centrum. initiatiefvoorstel >>> en omrop fryslân radio >>>